Skarga na pracownika

Roszczenia

W przypadku reklamacji prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta!

Oferujemy 2-letnią gwarancję producenta, która obejmuje tylko wady produkcyjne.

Aby można było zweryfikować usterkę produkcyjną, opona musi być badana bezpośrednio przez producenta.

Jeżeli w wyniku przeprowadzonych badań okaże się, że rzeczywiście problemy były spowodowane wadą produkcyjną, oznacza to, że reklamacja została przyjęta i dlatego masz możliwość wyboru między pełnym zwrotem kosztów za oponę/opony lub jej wymianą, jeżeli produkty są dostępne w magazynie.

Jeżeli jednak w wyniku badań okaże się, że przyczyną problemów było coś innego niż wada produkcyjna, np. nieprawidłowy montaż, niewłaściwa obsługa, przechowywanie lub konserwacja, oznacza to odrzucenie reklamacji. Odrzucenie reklamacji oznacza, że będziesz musiał pokryć koszty transportu (w obie strony, jeśli chcesz, abyśmy odesłali Ci testowaną oponę) oraz opłaty za testy.

W przypadku odrzucenia reklamacji, masz 10 dni na poinformowanie nas, czy chcesz, aby reklamowana opona/e została/y odesłana/e do Ciebie. Należy pamiętać, że badania przeprowadzone na reklamowanych oponach mogą obejmować cięcie materiału.

Dla szybszej reakcji z naszej strony, prosimy o przygotowanie się na poniższe informacje:

- Kropka i numer seryjny opony

- Gdzie został zamontowany (przód lewy, przód prawy, tył lewy, tył prawy)

- Wyjaśnienie problemu

- Ile kilometrów. Opona została przejechana

- Ile milimetrów wzoru zagrożenia pozostało

- Rok produkcji, marka i model samochodu

- Na ile kilometrów jest ten samochód

Zawsze lepiej jest mieć zdjęcia reklamowanych opon.

    * Ogólne warunki
    W przypadku zaistnienia sporu związanego z zakupem online można skorzystać z serwisu: